Herregud vad tiden går

Ett tag sen sist.. full fart hela dagarna så när barnen äntligen kommit sig till ro lägger jag mig i sängen, tittar på tv och somnar jag med.

Just nu så ligger Jonna och sover, Hannes tittar på Bilar 2 och jag passar på att uppdatera bloggen.




Jonna är en fartfylld brud som inte tycker om att sitta still alltför många minuter. Nu har hon lärt sig att krypa upp för trappen. Grind är på plats så vi slipper fallskador.


Mina fina trollungar!


Förra veckan så kasta Hannes tutten i soptunnan utanför Barnens hus och i utbyte fick han 4 nya Cars-bilar!
Har gått över förväntan, visst har han frågat efter tutten morgon och kväll, men det börjar ge med sig nu.

   
Cool brud!


17 mars var det klädbytardag här i Byske och då passa Frida och Anna med barn att komma hit på Våffellunch. Smarrigt och mycket trevligt sällskap!


Våfflor är gott!

     
Mini Vasaloppet i Furuögrund.. Hannes var mer intresserad av skotern än att åka skidor, men en medalj fick han ändå.




Härliga dagar med sol och snö som smälter. Snart är det dax att ta fram krattorna.. kom just på att vi ju grävde upp nästan hela gården i höstas så kratta löv lär vi inte behöva denna vår.

Istället får vi sysslesätta oss med att jämna till marken och så gräs. Sen ska vi nog även måla nån sida av huset.. inte ska vi behöva bli sysslolösa.


I tisdags åkte vi till Stensjön efter dagis för att äta lunch och hänga med Edward, Stella och deras mamma Sussi. Maten serverades ute.. parisare, gott gott!

Trevligt när mammor och barn kan träffas 1 gång i veckan. Bus, lek och en hel del surr!

Gjorde min första jobbvecka förra veckan och det gick hur bra som helst.. har totalt 4 veckor kvar att jobba innan det är dax för semester.

Annars så har syster yster Frida gått och förlovat sig med sin Patrick. Bröllop är planerat till den 2a november detta år. Trevligt trevligt!

Återbäringen fick mig att dra på smilbanden =) Jag har planerat att jag ska ta med mig mina systar på en dagstur till Stockholm och bara shoppa!

Självklart tänker jag INTE bjuda på resan utan den får dom stå för själva! Snålt kanske en del tycker, men man måste ju vara ego ibland oxå. Dom får iaf spendera en hel dag tillsammans med mig.. om dom vill.
Carro är ju iofs ett litet osäkert kort.. beroende på om hon ammar lr inte.

Förutom det så vet jag inte om det har hänt så mycket.. tills jag uppdaterar nästa gång så må den som läser detta ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0