Munsår får mig på dåligt humör

I måndagskväll så upptäckte jag att ett munsår är på gång = Ogilla!

Igår var jag allmänt trött, slut och ont i ryggen.

Idag fortsätter jag att känna mig trött,slut och ont i ryggen och till råga på allt så ville inte bilen lämna dagis när jag å Jonna skulle hem för att vila innan Hannes ska hämtas hem igen.
Lite av ett Ilandsproblem, men även jag har väl rätt att klaga lite.. gör inte det så ofta.

Som tur var så fick jag och Jonna skjuts av en annan förälder och Hannes får farmortaxi hem idag. Men nu känner jag mig bara irriterad över bilen så det blir ingen vila för min del.

Det är nog inga större problem med bilen, behöver nog bara ut på en lite längre tur så att batteriet kan laddas.

Jag tänker mig att vi åker till Dollarstore i Piteå. Kanske det räcker med en tur till stan lika gärna. Ja vi får se om det. Vi kan passa på att handla inför Hannes kalas!


Jonna stoppar allt hon kommer åt i munnen





Vi hoppas att resten av dagen bjuder på någonting roligt!

Ha det så gott och den som gluttar får gärna skriva nån kommentar!


Kommentarer
Postat av: Frida

Tjena, tjena! Här har vi lika problem med bilen och fredagskvällen ser ut att bli en tidig en! Min tvärtrötthet kan ha att göra med att jag tände ljus i hela vardagsrummet och all den värme de ger får en att bli lite smått mosig i huvudet efter en superkall dag! Rätt skönt ändå att va fredagsmystrött och varm!

2012-02-03 @ 20:31:31
URL: http://kompisarna.blogg.se/
Postat av: Lisa L

Oo dollar store e kul :D man hittar alltid nåt dära :D mvh Lisa

2012-02-04 @ 06:34:20
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com
Postat av: Maggan

Inge kul när bilen krånglar, den skall bara funka o gå, kanske lite soppa ibland. Har läst att D vitamin skall vara bra mot vårtrötther, så det är bara att knapra lite x-tra av dem så blir man piggare. Hoppas ni får en mysig dag trots kylan som endast i skrivande stund är endast -25.

2012-02-04 @ 13:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0