Utkast: Juli 23, 2011

Blir inga bilder idag.

För snart en vecka sen så drog vi igång golvvärmeprojektet. I höst kommer vi att gräva för jordvärme och såklart vill vi ha ett härligt varmt golv att gå på i vinter. Skönt att få göra bort den jobbiga delen å få en hjälpande hand av andra semesterfirare.

Just nu lever vi på övervåningen och det är inte det minsta roligt, möbler och grejer överallt. Kyl och diskmaskin står i tvättstugan.. man blir inte det minsta inspirerad att laga mat lr vara hemma överhuvudtaget.

Idag lägger vi in det nya golvet som vi var å hämta i stan igår, hoppas att det kommer att gå smärtfritt och att vi imorron kan börja bära ner möbler igen.

När vi inte är i kaoset hemma så hänger vi på stranden, leos, marknaden å hos släkt å vänner.

Igår kväll åkte jag åter in till stan för att besöka trästockfestivalen.. tror alltid att jag ska träffa fler människor som jag känner än vad jag gör. Det gör inte så mycket, det är roligt att bara strosa runt å se ungdomar som fullare än fullast, trots att det är en nykter festival.. å sen alla outfits som en del har på sig.

Hade iaf turen att få hänga med min jobbarkompis Pär å förutom trästock hann vi även med Calles och O´learys. Var hemma igen efter halv 2.

Nu måste jag se vad Hannes har för sig, bilder kommer sen när vi är klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0