Så det ser ut

Nu är slangen nere för jordvärmen. Snacka om att Hannes har stortrivts hemma. Trodde han skulle vara mer tagen av maskin än han var. Det roliga var ju att få lasta lilltraktorn full med jord.

Lyckan blev total på tisdan då sandlådan fylldes med massa fin sand. Tänk att det bara var att ta bort det översta lagret jord för att hitta sanden. Lådan byggde vi förra sommarn så det var verkligen på tiden att den börjar användas! Nu skopas det för fullt. Har inte velat vara på dagis i veckna. Har haft alldeles för mycket att göra här hemma.

Nu är det bara att vänta ett par veckor på att få allt kopplat å klart så vi får gå på varmt golv i vinter å förhoppningsvis billigare elräkningar.

























Annars så har jag idag bestämt, efter ett mindre psykbryt, att nu får det vara nog med ammningen. Ibland känner jag mig fånge i mitt eget hus.

Jag älskar mina barn över allt annat, men känner att lite egentid har jag gjort mig förtjänt av!

Å med det sagt så tackar jag för mig för den här gången!

Kommentarer
Postat av: Frida

Inge psykbryt nu! Hon har ju tagit flaskan förr, så det är bara att lämna ver henne till pappsen!

2011-08-27 @ 20:56:09
URL: http://kompisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0