Kicki fick en fest

Med morotspajen under ena armen och hallonsaften i andra satte jag mig i Saaben för att åka till Drängsmark å vara med och fira att Kicki fyllt 30!

Karln hennes fixa en överrasknings/knytkalas. Bra jobbat Matte!

Knytkalas med massa olika pajer, himelskt gott! Mer paj till folket!


Födelsedagsbarnet får stå vid öppna spisen och käka då vi andra lagt beslag på alla stolar.


Lilla Elise, 5 månader. Dotter till


Ola som jag har bott granne med i många herrans år!


Tror att det samlats runt 25-30 pers för att göra denna kväll lyckad!



Så mycke kort blev det inte taget.. jag tog med mig en tom flaska och form och styrde hemåt strax efter 21.. Hoppas att du fick en fest du sent ska glömma Kicki, och grattis än en gång i efterskott!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det var ju en mycket trevlig överraskning hon fick!



Fint kort på dig!

2010-09-07 @ 19:04:41
URL: http://kompisarna.blogg.se/
Postat av: Benita

Jag har samlat ihop lite kläder som du kan få till Hannes, lämnar till Frida så får du se om nåt passar..

2010-09-21 @ 21:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0