Det har gått 2 veckor

Den 29e maj var det firmafest på Scandic.

Innan den sparka igång hann jag och Hannes med koutsläpp i Frostkåge, fika i Ersmark, handla välling i Kåge och sen till Yttervik för att lämna av Hannes. Tillbaks till stan och fixa till sig lite inför kvällen hos Pär, Sandra och Nelson.


Nelson

Sen vidare till Malin, Peter och Kompis för en liten förfest.


Kompis


Peter och Malin


Pär och Sandra


Lite mingelbilder från skandic..


Miguel och jag.


Jens och Sandra


Janscha och Pär

En mycket trevlig kväll.. inte så mycket bilder. Ett under att kameran kom med hem för det gjorde iaf inte visakortet.

Den 1a Juni åker jag och Hannes till Moröbacke för att hänga en stund med Carro och Leo.


Gunga är härligt!


Tycker Leo oxå!








Kvartersekorren.


Det är roligt att klippa gräs


men nån måtta får det ändå lov att vara.


Rikard och hans pappa röjer lite och jag hoppas på en myggfri sommar efter det. Vi är inte där riktigt än, men vi jobbar på det!


Wille


Hannes provar på hoppborgen som fanns i Byske på självaste nationalsdagen.

I fredags åkte vi till stan för att hänga med Nina, Tom, Ella, Hjalmar, Åsa, Emma och Mattias på Nordanåområdet.


Hannes kollar in ankorna.





En hårresande färd!






Pizza-picknick








Far och son.


Tjejerna letar efter fisk.


Vad gör man inte för att pojken ska ramla ner i vattnet?!




Far och son på väg hem efter en mycket trevlig eftermiddag ute i solen!

Idag lördag har jag och Hannes varit till stan med farmor. Lolle och Emelie.

Ut till Rydlinge och handla lite jordgubbsplantor, sen vidare till XLbygg och köpa div. plankor som behövs här hemma, för att sen avsluta på Rusta.

Hannes lyckades göra mig orolig då han försvann spårlöst bland alla hyllor.. som tur var hitta jag honom välbehållen och humöret på topp! Själv hann jag bli lite nervös.

Fick med mig en  stor förvaringslåda för uteleksaker, en vattenpistol och 3 dörrmattor. Å Hannes såklart!

Väl hemma i Byske så besökte vi Liljas för lite sommarblommor.

Efter middag tog vi Saaben till Ostvik för att hälsa på en jobbarkompis å nu är vi här.. jag sitter och bloggar, Rikard ligger i sängen och skrattar åt nåt roligt som visas på tvn och Hannes sover gott i sin säng.

Imorgon blir det förhoppningsvis en tripp till Dollar Store tillsammans med Marika. Nu ska jag gå och se vad som är så roligt på tvn. Och till helgen blir det till att bygga sandlåda!

Vill bara nämna att jag har 12 arbetsdagar kvar till semestern och jag har gått ner 6,2 kg med viktväktarna på 8 veckor. Nu känner jag mig nöjd!

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ett som vanligt långt inlägg så man nästan hinner glömma allt man vill kommentera, men snabbt då!Underbar gungbild på Hannes och så himla uppkäftigt kort när han äter pizza och släpar på ciderflaskan! Ha, ha, ha! Å grattis till fint kämpat med VV! Själv hade jag inte den riktiga viljan den här veckan heller, men so far bra pointsvärden 3 av 6 dagar iaf... Om man fortsätter på samma sätt borde man då inte gå upp så fort iaf!

2010-06-12 @ 22:30:46
URL: http://kompisarna.blogg.se/
Postat av: Marika

Du är fantastisk!!! Kramar från oss i Furuögrund

2010-06-13 @ 12:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0