Jag är...

heligt förbannad över alla dessa helvetesmyggor vi har här hemma. Tänk att man inte ska kunna vara ute nån gång under dagen utan att ha dom där jävlarna i ansikte, öron, näsa, mun.. you name it



Hur mycket man än klär sig i tron om att dom inte ska hitta en öppning så hjälper det inte.

Hur många svordomar jag än skriver så beskriver det inte hur mycket jag verkligen verkligen HATAR dom.
En liten liten mygga som ska vinna i om vem som ska få vara ute och inte.

Det hatar jag mest av allt.

Både igår och idag har jag och Hannes varit ute på gården efter dagis, men efter en stund så har vi varit tvunga att gå in för att inte bli alldeles uppätna. Hannes som sen blir så svullen av betten gör ju inte saken bättre.

Efter middan idag så gjorde vi ett nytt försök. Rikard och Hannes klippte gräset och jag skulle fixa till mitt lilla trädgårdsland. Efter att ha lagt markduk och fyllt upp en pallkrage med jord fick jag nog.

Tänkte att om jag sitter i solen så är dom inte lika agressiva, men så var inte fallet. Gjorde nästan klart med det jag höll på med... med bestämda steg och en härlig svordomsramsa gick jag in och direkt i duschen.

Nog om det.. jag har en väldigt rolig grej att berätta oxå...

Min lilla Sonja ska bli MAMMA... tydligen vilken dag som helst!



Idag är det 6 veckor sen hon och Vilmer flyttade hemifrån, vilket innebär att hon redan hade små söta ungar i magen då dom flytta.

Även om det inte är våra katter längre så kommer det alltid att kännas så i hjärtat.
Saknar och tänker på dom ofta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0