Jag har vart på SPA!

Igår var jag och Therese på Aqua SPA för att skämma bort oss en stund och fira att vi fyllt 30.

Vi valde en DUObehandling så vi kunde vara tillsammans. Jag började med en rygg och nackmassage i ca 30-40 minuter och medans Therese låg i ett arombad. Sen så bytte vi plats. Superhärligt! Det ända som lyste upp rummet var tända ljus och belysningen från badkaret.. sen instrumental lugn musik på det! Kan inte bli annat än TOPPEN!

Vi kom fram till att vi ska sluta ge varann present och istället spara pengar och göra nåt kul vart 5e år.. låter toppen tycker jag!





När vi var klar där gick vi i lite affärer och sen till ICA torget för att köpa mat och efterrätt som vi tog med oss till Manhemskajen. På picknickfilt i solsken kunde vi sen njuta av en helt klart godkänd middag!

Tyvärr så blev det inte mer än dom här 2 korten.. men jag kan lova att vi hade det hur bra som helst!

Tusen tusen tack för en alldeles underbar eftermiddag Therese! 

Måste bara tillägga att jag var och vägde mig i måndags på viktväktarna.. att räkna points under semestertider blev inte riktigt min grej.. var inställd på att jag skulle ha gått upp lite.. ca 1 kg lr så, men i stället så visar vågen -4. Jag har alltså gått ner 10 kg för att vara exakt. Det är helt ofattbart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0