Bedårande söta!

Idag har jag och Hannes varit till Drängsmark och hälsat på Kicki, Sanna och Lisa. Och såklart för att få träffa dessa små sötnosar!

Dom blir 4 veckor på lördag.









Den ljusa är en kille och är kusligt lik Vilmer.. fastän att han inte kan bli kattpappa.

Dom andra är 2 töser och en var ju riktigt lik Sonja över nosen... hade det gått hade jag tagit hem dom på studs, men som ni ser på en av bilderna så är det inte så snälla tag Hannes kör med. Så får deras skull är det nog bäst att dom bor där dom bor.

Han skulle även sätta sig på filten och höll nästan på att mosa en av dom.

Alla 3 ska flytta hemifrån när dom är lev.klara.. vet inte om dom redan är tingade, men jag kastar ändå ut frågan om det inte är nån som känner för en absolut bedårande kattunge?!!

Vilmer och Sonja var inte hemma, så det innebär att vi måste göra ett till besök. Kanske måste ringa innan så att dom håller sig hemma när det vankas finfrämande.

Nu är det snart dax för Twin Peaks.

Och imorgon väntar en stor gårdsloppis i Innervik. Hoppas på många och fina fynd!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Hur söta som helst. Hoppas dom får nån som vill ha dom. Du glömmer väl inte att berätta för folk om våra 5? :=) Ska nog sätta ut dom på Blocket i helgen. GRATTIS! till att ha gått ner mer, under semestern också. Det är strongt. Jag vet att jag har gått upp ett par kg i stället (kanske dina)Måste skärpa mej, Kram

2010-07-22 @ 08:28:14
Postat av: Frida

Jo, jättesöta ungar där!



Jag håller då på att lägga på mig under sommaren (som vanligt) och kommer väl att behöva lägga mig själv i hårdträning snart för att bli av med kilona! Mycket kul att du tappar kilon, men börja äta mera gott nu..!



Jag och ungarna planerar att komma till er imorgon! Hoppas det blir väder för lite marknad först! Jag packar bilen med klädsäckar och ett par lakan som ni får ta över!



Vi ses imorgon!

2010-07-22 @ 20:34:09
URL: http://kompisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0