En stund i solsken

Det kunde inte ha varit härligare väder i söndags, så på med varma kläder och ut till all snö.


Hannes har fått en bob av moster Carro vilket han är mycket glad över!




Trotts höjdrädsla så känner Rikard att han bara måste åka från uthustaket..


tjoff ner i snön.. tur att det har snöat mycke!

Tanken var att även jag skulle testa, men väl där uppe så tog min rädsla över och jag klev ner via stegen igen. Får se om det blir en annan dag istället.


Vilmer har inte riktigt fattat hur det funkar än, men han jobbar på det!










Sonja är en riktig liten fegskit, så fort jag kom i närheten så sprang hon för sitt liv.. Vilmer däremot fick jag tag på, vilket innebar en åktur med mig på madrasen. Om han tyckte det var kul?? inte så värst.


Hannes har klättrat upp i storbjörken och tittar ut över gården.


Eller så kanske han fick hjälp av far sin...




Efter en timmas utomhuslek bestämde vi oss för att gå in igen. Hoppas det blir lika härligt till helgen så vi får göra om det. Då kanske man även kan käka lunchen ute å grilla lite korv. Det vore grejer det!

Kommentarer
Postat av: Anna O

Så himla härligt ni verkar ha haft det i solen. Ni borde skaffa en stor hund som kan dra runt er på gården på madrassen. Typ en Beethoven-hund.



Annars är jag ledig idag och sitter framför datorn och ser en ny serie som heter Sons of Anarchy. Den handlar om mc-gäng och massa brott och hemskheter. Råbra serie!



På en timma ska jag fara och handla lite för jag läste ett gott recept i senaste Buffé-tidningen på en morot och äppelsoppa. Den lät sma-sma-sma-smarrig!

2010-02-18 @ 11:27:15
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0