Min present till systrarna mina!








































Kommentarer
Postat av: Frida

Snabb genomgång av kvällen! Första stopp Boda Borg alltså, där vi till slut kom ut efter två timmar med endast EN avklarad cell! Det var tur att både Josse och Carro varit där förut, så lite, lite koll hade vi men det hjälpte föga ändå..! Men kul var det, trots att jag inte har lika bra balans och motorik som mina systrar! Sen härlig dusch och hemmaspa uppe på Morö Höjden! Värsta lyxigt att bara slappa sådär medans maten puttrade på spisen - fläskfilé m. klyftpotatis - som vi åt och åt av medans vi satt och skvallrade om livet! När desserten (kex, ost och frukter) nästan precis var framtagen kom vi på att vi skulle köra presentleken och drog därför till Maxi och köpte tre paket var för en hundring! Vi spelade ett bra tag och det såg nästan hela tiden ut som att jag skulle kamma hem storvinsten med typ alla paket, men vi delade i slutändan systerligt på trosor, muggar, korv, tidning, godis, scarf, häftapparat, brun-utan-sol-kräm, servetter och disktrasor så jag tror att alla blev nöjda! Sen drack vi ur sista slurpen öl/cider och städade efter oss och åkte nöjda hem till varsina hus! TACK Josse för en härligt mysig kväll!

2010-08-01 @ 21:54:21
URL: http://kompisarna.blogg.se/
Postat av: Carro

Det var verkligen en trevlig dag/kväll. Det måste vi göra om snart igen!

2010-08-01 @ 23:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0