Vi hänger hos mormor!

I måndags åkte vi till stan för att lämna in Saaben på service och passa då på att hänga hos mormor och hjälpa henne att packa upp lite.

   


Mormors gamla tvättkorg var en perfekt lekplats för Hannes!


Vardagsrum med sovalkov


Köket


Hallen


Hannes

   

   
Onsdags morgon innan vi begav oss till stan för att än en gång hjälpa mormor.
Även Frida, Seth och Tilde var där!
Konstigt nog har jag inte fått med nåt bild med mormor. Måste fixa det!



   



   


Kossan får åka skotter


Onsdags kväll. Vilmer vilar i en bäddsoffa som vi fått av Carro. Tanken var att Mary skulle få den, men nu så tror jag att Vilmer ska få den. Han ser så gullig ut när han ligger där. Nog för att han är söt annars oxå!


Så här ser det ut just nu i Hannes rum. Hoppas att jag ska kunna måla ett till varv ikväll och att vi i helgen kan fixa hyllplan som ska sitta på just denna vägg.
För att sen måla ränder i blått, grönt, rött och orange. På resterande väggar kommer en gul tapet att sitta. Det kommer att bli skitsnyggt!


Kommentarer
Postat av: Frida

Japp, skitfint blir det!

2009-09-03 @ 11:38:17
Postat av: Anna O

Men Jos då, nog vågar jag min in på din sida nog fast du har musik här, däremot stänger jag av högtalarna innan jag kommer hit =)



Pablo Francisco är en jätterolig komiker som är bra på att härma ljud. http://www.youtube.com/watch?v=jVvsc9s1HwU

Hoppas länken fungerar, det är ett litet klipp på han när han pratar som han på bion. Du fattar när du ser det =)



Nu ska jag äta hemmagjord pizza!

Puss hej!

2009-09-03 @ 13:47:44
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0