Nu har det hänt...

Hannes har för första gången sovit en hel natt i egen säng och på sitt rum! 

Tog inte mer än nära 8 månader.

 Man vill ju inget hellre än att dom små liven ska sova hela natten. När dom väl gör det ska man ändå vakna orolig och smyga till rummet för att se att dom andas.

Och det gjorde våran lilla Hannes. Såg ut att sova väldigt gott å lillrumpan i vädret!



Jag inbillar mig att det beror på mellanmålen han fick igår som annars inte alltid koms ihåg. 

Igår så vart det en halv banan innan lunch. God hemmalagad lunch, curryfisk och potatis, hos Sussi och Eddie och ett halft päron på det. Ett Rivet äpple när vi kom hem från därifrån. Middag och kvällsvällingen.

Har försökt att göra samma sak idag så vi får se om det är den simpla nyckeln till framgång!

Kommentarer
Postat av: Ida

Kul att hannes och hugo sov gott samma natt :D Jag måste också börja lite bättre med mellanmål.. har du tips till en 6månaders? Funkar det med banan och sånt till lilleman också?

2009-10-14 @ 19:46:57
URL: http://enlitenida.blogspot.com
Postat av: Frida

Hurrreeejjj! Vad bra! Hoppas det är nåt ni kan se framemot att uppleva VARJE natt nu! Att få ligga kvar i sängen i sju-åtta timmar (minst) är vääärt!

2009-10-15 @ 09:21:58
URL: http://kompisarna.blogg.se/
Postat av: Frida

Ska försöka komma ihåg om barnvakten i helgen! Jag hade glömt! Har inte det bästa minnet..!

2009-10-15 @ 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0