2 oktober




Det här är mina bidrag till Panduros scrapa din sommar-tävling. Under dagen kommer 3 vinnare att koras!
Första pris är material för 1400 kr, andra pris 800kr och tredje för 500kr. Det är många som har skickat in så det blir nog svårt att vinna, men jag hoppas såklart!

   


Fotografen har varit igång igen. Hannes fick ett par söta byxor av en kompis när han var liten liten.. Hannes är väldigt rörlig och vill helst bara krypa runt lr ta tag i kameran.. så det är inte så lätt att ta bra bilder.


I onsdagskväll var jag på stan med Carro och André och hitta den här fina jacka på KappAhl. Så det var ju bara att he sig ut igår å ta några fina höstbilder.

   


Puss på dig Hannes!


När Sonja kommer springandes så har Vilmer inte tid att vara runt Hannes längre. Vilmer och Sonja går riktigt bra ihop nu.. igår låg dom båda två i sängen utan att bråka/busa.


Hitta även det här tyget i onsdags. Ska bli nya gardiner i vardagsrummet! Får se om jag hinner göra det i helgen.

Ikväll ska jag och Rikard lyxa till det med bio, Flickan som lekte med elden, och middag på Tatung. Hannes ska få sova hos kusinerna John och Mary. Dom var förbi igår och dom vart väldigt glada över att han får spendera natten där.

John tyckter inte att det gör nåt om han vaknar på natten. För som han sa.. jag brukar oxå tjuvvakna ibland.

     
Sonja myser i Hannes säng. Sen när Vilmer får tag på henne ser det inte fullt lika mysigt ut.




Brukar sätta ner Hannes i hans säng när jag ska duscha. Han tycker att det är så kul. Speciellt när han får en tvdosa att leka med!

Kommentarer
Postat av: maggan

Jag håller tummarna och hoppas att du vinner, och vilken fin höstjacka Hannes fått.

Kramar från farmor

2009-10-02 @ 11:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0