Varning! Bajsblöja






Lite Traderafynd! Tror inte jag har lagt ut mer än 160 kr för det ni ser på bilderna. Bra köp tycker jag!



Igår bjöd jag upp Hannes till dans. Han tyckte att det var så trevligt!

Efter det så tog jag med mig snabeldraken upp och dammsuga med Hannes hängandes på magen.
Han sov som en stock!



Men när man inte får mat första gången man säger till så kan man bli så här arg. Det ser ut som att ögonen snart är på väg ut.



Tycker att Vilmer har lastat upp en stor portion. Han var inte så förtjust i vad som bjöds så han gav maten till Rikard.



Till efterrätt så fick han smaka lite på Daimstrut och den var så god!



Vilmer vill oxå prova på Papasan. Och den gillades skarpt! Väldigt mysig att ligga i efter flera timmar utomhus!


Har inte riktigt kommit in i någon rutin än. Diskar (ingen ny maskin än), matar, byter blöjor och vilar är det som händer nu för tiden. Hoppas att jag snart ska få mer ork att sätta mig och pyssla och en massa annat, men det får ta den tid det tar.

Som nu till exempel borde jag egentligen ställa mig i duschen medans lilleman sover. Vi ska mäta och väga idag. Vill lukta annat än mjölk och kräks.

Vi har börjat ge honom lite ersättning eftersom att han inte verkar få i sig nog med mat om kvällen/natten och att han låg lite i underkant på viktkurvan. Får hoppas att det ser bättre ut idag.

Nu måste jag gå och duscha.



Kom på att det kanske inte är så smart att ha bajsblöjan först. Min rubrik ger som ingenting när det ändå är det första man ser.

Kommentarer
Postat av: Frida

Men Josse! Jäklar vilket poop! De utan barn kommer ju attt bli döskraja för att skaffa nåra!



Undrar om Hannes är lik mycket från sin pappas sida..? Kan tro det. Får kolla ordentligt på FREDAG!

2009-03-10 @ 18:42:07
Postat av: Jottan

Jag skrattar ihjäl mig åt bajsbilden!! ...samtidigt så kommer jag på mig själv analysera bajset.. bäbisbajs.. ser bra ut, han får i sig det han behöver... det ser inte ut som om han har magknip så mycket..



Fast jag har Ebbagumman och Emil så avundar jag er och er bäbistid för tro mig om 2 månader är den förbi så passa på att bara leva i nuet och njuta. Ta många bilder!

2009-03-10 @ 21:01:31
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Anna O

Jag blev riktigt förskräckt när jag såg bajset. Tänkte lite på mitt eget och hyllade personen som uppfann toaletten.

Hyll!

Jag gillar din blogg skarpt! Det är så roligt att läsa dina inlägg. Att du inte börjat med det här tidigare! Du är helt klart en av mina favvisar.

2009-03-10 @ 22:44:47
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Petra & Alice

Hej "kusin Josefin"!

Tusen tack för fina presenter till Alice, hon blev superglad!

Känner igen det där med bajsblöjorna! Ha ha! Har dock inte förevigat det på kort...än..

kram från Petra, Alice & Pierre

2009-03-12 @ 10:14:39
URL: http://petraochpjar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0