Söndagssol





Hela familjen samlad för att dricka lite varm choklad och äta nån limpmacka med ost på. Gott!!





Efter den trevliga stunden tog jag och Hannes en promenad.





På väg tillbaks upptäckte jag den här tomten en bit in från vägen.



Sist, men inte minst lite bilder på Vilmer. Njuter en sista gång i soffan som nu står hos Frida, min ena syster.



Vilmer har hittat det bästa sovstället inne i bastun!






Han brukar sitta och titta efter oss ibland när vi är elaka och lämnar honom ensam hemma.
Som tur var så kommer vi ju alltid hem igen!!

Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej! Sorry att jag glömde ringa igår, jag fick skjuts hem i bil och det är så ovanligt så mina planer i huvet blev annorlunda. Såg att du varit i stan och fått ny längd och vikt. Så najs!!

Va gör ni annars då? Själv ska jag nog lägga mig i soffan och se film nu för jag är fredagsseg.

Puss och kram på dig!

2009-03-06 @ 17:23:59
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Frida

Javisst! Kom på fredag bara! Vi ska vara hemma! Det vore kuul!

2009-03-09 @ 13:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0