Idag har jag gjort...



en grön sak. Vet inte riktigt vad jag ska kalla dom. Förslag nån ?  Den gula vart klar igår. Ganska så söta va ?!?! Hade inte nog med fyllning till den större så det blir att inhandla det när jag ändå ska till stan både tisdag och onsdag.

Har köpt nå klistermärken för att sätta i bebisrummet och på framsidan satt en sån här i en fåtölj. Tyckte att den var cool så jag var tvungen att härma lite.

Vakna mellan 04.30 - 05.00 imorse och kunde inte sova. Mina fötter har en tendens att bli så varma och då är det kört. Brukar blöta ett par sockar, men när inte det heller funka så tyckte jag att det var lika bra att stiga upp. Dessutom var magen hungrig. Men så mycke jag hann med innan klockan ens var 10.30.



två uppsättningar med påslakan och örngott till den lille. Perfekt när man har en miljon påslakan som bara ligger till ingen nytta. 3 par borde väl räcka ? Har mer så det är ju bara att sätta sig å sy.



och till sist ett nytt överdrag till min symaskin. Det som följde med när jag köpte den var i plast och var trasigt lite här och där. Kanske vart en aning stort. För mig duger det. Finare än det som var !



Och inte nog med det så har jag äntligen satt igång med en filt som jag beställt från panduro för säkert 2-3 år sedan. Vi får väl se om den är klar då bebben vill ut. Hade tänkt lägga upp arbetet på 2 veckor, men så länge vill jag inte vänta på han lr hon. Vill att vi ska åka in nu på stört!

Min önskan slog inte in. Sitter fortfarande vid datorn utan något som helst tecken på att nånting ska vara på gång.

Å snön fortsätter att ramla ner från himlen. Rikard gick just ut för att slunga bort lite så att han tar sig ut med bilen imorron bitti, om det inte blir promenad.

Han har faktiskt varit riktigt duktig att gå till jobbet, men veckan som nu är inne på sina sista timmar har varit ganska kall så då har det blivit bilen. Och det passar mig alldeles utmärkt för då går det inte nå pengar förutom till mat. För det vill jag ha ibland!



Just nu har vi så här mycke snö på våran balkong och slutar det inte snöa snart så kommer vi inte att se ut. Fast det gör ju ingen om man får för sig att dra sig länge nån dag. Funkar som en mörkläggningsgardin då. Kanske.





Så här ser magen ut efter 38 fulla veckor och 1 dag. Bara 12 dagar kvar till den 20e. Det har gått väldigt fort, men samtidigt inte. Nu går man bara och väntar och väntar.

Vill inte visa mitt ansikte för jag duscha igår innan jag la mig och har världens häftigaste frisyr idag. Passar bra en söndag!

På tisdag ska jag till Rebecca och klippa mig. Inte så mycket för håret ska jag spara ut och göra en permanent. Har gjort det en gång tidigare och det gillade jag.

Ingen bra idé att ha vit tröja när man ska sitta och pyssla, hoppas att mitt nya fläckborttagningsmedel tar bort tusch.

Over and out !

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj, oj, oj! Jag fattar inte hur du orkar pyssla så mycket! Men har man intresset så... Snyggt blir det!



Vi har Trygga barn till Seth, för man fick en gravidförsäkring genom dem. å då var det lätt att bara fortsätta.



2009-02-09 @ 11:03:24
Postat av: Anna O

Så himla coola gubbar du gjort! Ashäftiga verkligen! Pyssel är din grej Jos.

Hörrö, imorrn när du varit hos Becca kan du väl komma till mig direkt efter? Jag tänkte bjuda på lite salladslunch nämligen. Frida skulle komma när hon slutat jobba också. Vad sägs?

2009-02-09 @ 11:36:57
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0