Kalas för hela slanten!

   

   
Oj, så Seth var duktig att öppna paket. Det syns att han har tränat!

Måste bara säga att det är jag som har valt hans kläder. Vi komme precis då Seth vaknat och medans mamma Frida klädde på sig själv hjälpte jag Seth!



   

   


Det är bara Hugo som saknas. Nästa gång kanske alla kusiner rymms på samma bild.

Trodde jag hade tagit fler bilder än vad det blev, men men.. man har ju en liten att ta hand om.

Full rulle var det iaf på födelsedagsbarnet! Blev så varm att byxorna fick åka av. Nu får vi vila till den 18e oktober för att få gå på nästa kusinkalas.

Nu ska jag gå och ta hand om Hannes som ligger och är ledsen i sin säng. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anna O

Det var en bra bildserie på Seth när han öppnar värsta traktorpaketet. Snyggt gjort!



Annars hade jag tänkt lägga mig i soffan nu och fortsätta läsa min asbraiga bok "Människohamn" av John Ajvide Lindqvist. Samma som skrivit "Låt den rätte komma in". Den är lite skrämmande boken bitvis men jag kan inte lägga ifrån mig den! Det går bara inte! Fast nu gör jag ju det ändå för att kunna käka frulle och gå igenom datorn. men snart.. snart ligger jag i soffan, med en kudde under knäna och en filt på magen. Läsandes boken och nöjd med livet.

Jä!

2009-08-02 @ 10:27:23
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag skulle nog bara rätta till solbrillorna tror jag!



Jag ska knåpa lite nu, sen mailar jag!



Jag har sett filmen och den var mycket bra, fast jag hade helst velat se nån annan tjej i huvudrollen, jag satt som och störde mig på det hela filmen, så det tog bort lite av nöjet... Inte för att hon är dålig, men jag hade nog grinat lite mer om det var typ tjejen i "Grey´s" - det var väl de som var ett par däri..?

2009-08-02 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0