Loppis och flytt


Grejer som jag ska försöka sälja.




Seth inspekterar brandbilen som köpts.


Kusinerna John och Mary gullar lite med Hannes.




Mary fick blöta pussar utav Tilde.

Med mig hem blev det 3 kartonger och en IKEA-påse. Med andra ord gick det inte så bra som jag hade hoppats. Hade inte en grej över 20 spänn, men det räckte tydligen inte. Efter 5 timmar så hade jag fått ihop 286 kr. Vilket gör att jag hade en timmpeng på 57,2 kr. Funderar på att loppa i stan i höst/vinter. Där går det kanske bättre!

Och kanske gjorde vädret sitt. Regn, regn och åter regn med några korta uppehåll. Hoppas att det går bättre att loppa idag för dom som ska gört. Själv ska jag till stan och hjälpa mormor flytta. Snart dax att åka mot Ersmark och hämta upp Frida.

I torsdag så var jag och Hannes på vårdscentralen för att göra en 6-månaderskoll. Han fick 0or i sitt protokoll av doktorn och det är det man vill ha!

Han har nu en vikt på 9955g och är 72 lr 74 lång, kommer inte ihåg på rak arm.

Fick även sin andra omgång av sprutor. 1 2 3 sa dom å stack i var sitt ben. Oj, vad han grät, som tur var höll det inte i sig speciellt länge. Innan vi for därifrån kunde han le mot sköterskan!

Sköterskan blev väldigt impad när jag visa att Hannes ska sitta själv. Att han var 2 månader tidig. Själv så tycker jag att det känns väldigt normalt.

Nästa gång hon kallar är 8 månader och då ska hörsel kollas. Sa att då kanske han går.. hon tyckte nog att det lät lite hemst så jag backa lite och sa att han nog kanske kryper.

Nä, nu måste jag gå och göra mig klar för avfärd!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj! Jag måste verkligen sätta lite färg i håret snart!

2009-09-01 @ 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0