Hannes kusse Linn


Hennes fullständiga namn är Linn Catrin Lundmark

Född den 9 augusti, klockan 01.55. Hon vägde inte mer än 2355 g och var 47 cm lång.

   
Hannes gillar sin lilla kusin! Hon är ju bara för söt!




Puss på dig! Fast egentligen tror jag mer att han ville äta upp henne =)


Farmor och Linn.

   
Tycker att hon ser ut som en liten teskedsgumma. Verkligen jättesöt! Och jag fick oxå hålla i henne. Hon vägde ingenting om man jämför med Hannes. Hon växer snart till sig hon oxå!


Tänk så mycket som hinner hända på 6 månader.

Kommentarer
Postat av: Frida

WOW! Vilken liten en! Vad söt han är Hannes, han ser ut att gilla henne!



Snart drar vi till M-B och hänger!

2009-08-12 @ 12:41:28
Postat av: Anonym

Vad fin hon var! Hon såg riktigt ut som en dam på den första bilden=)



Och det stämmer nog, Hugo har växt rejält, mest på bredden då så lite större kläder till låns tar vi tacksamt emot! Jag håller i detta nu på att plocka ihop 50/56 åt damen på bilden, men jag tror jag måste upp till förrådet för jag var rent snabb på att plocka bort dom när Hugos mage spände ut dom!



Jag köper helt klart 5minuters-metoden, tror inte alls att det är en dålig idé, men jag känner på mig att det krävs lite mer än 3-4 nätter för att Hugo ska fatta att man ska sova själv OCH sova hela natten. Skönt att Hannes bara pratar när han vaknar, Hugo tjuer som en siren! På något sätt tror jag att Hugo alltid kommer tjuta =P

2009-08-12 @ 19:18:41
Postat av: Frida

Ska vi samåka på lördag?

2009-08-13 @ 17:34:35
Postat av: Jottan

Men vad synd att jag inte hann kika upp och vinka då!



Nu vet du ju var jag bor så om du kommer på att du måste ta dig en bensträckare på väg någon annan stans så vet du vart jag finns ;-).

2009-08-14 @ 10:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0