Vilmer

Så här såg det ut igår när jag skulle ta mig en dusch innan första träffen med föräldragruppen.




Vilmer har på nåt sätt lyckats lyfta lös brunnslocket och lagt mattan över golvbrunnen. Kanske att han drabbats av panik när han hörde nyckeln i låset? Ville inte att vi skulle se vad han höll på med. Måste säga att han är uppfinningsrik.
Skulle bra gärna vilja veta vad han hade för tankte med det hela. Nån dag ska jag rigga en kamera för att få se vad han har för sig om dagarna när vi är på jobbet.
Så jag kanske slipper anklaga Rikard varje gång det hänt något. Har hänt både en och tre gånger.





Så här ser han ut, våran Vilmer. Väldigt busig, men ack så go! Just nu ligger han på min mage och kurrar medans jag skriver.

Imorgon är det fredag och det ska bli väldigt skönt med lite helg.

Har planerat att baka kakor, göra julkort, måla ribborna till trappen och julpynta lite mer. Å allt detta hade jag tänkt hinna med på lördag. Vet redan nu att jag ska vara glad om jag orkar hälften. Den som lever får se, som jag brukar säga.

Så där ja, känner mig ganska så nöjd med mitt första riktiga inlägg!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Thesso

Ha ha ha, den där lille herr Vilmer låter väldigt lik vår lite större herr Bosse. Busig och mysig. Som det ska vara.

Hur går det annars med magen? Inhandlat någonting?

Det är ju så spännande nu!!

2008-12-04 @ 19:41:53
URL: http://thesso.blogg.se/
Postat av: Frida

Bra gjort! Nu är du igång! Ska bli kul att kunna gå in varje dag och läsa om er nu!



Och bra jobbat Vilmer! Jag undrar precis som din matte vad du tänkte på egentligen!

2008-12-04 @ 20:54:11
Postat av: Kicki

Fin blogg du har skaffat dig. Jag får bli bättre på att uppdatera vår, så vi kan kolla in varandra på dagarna när vi ska vara mammalediga samtidigt!

2008-12-09 @ 15:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0