Plusgrader

Idag har det varit plusgrader och då måste man ju passa på att vara ute, man vet ju inte hur länge det varar.

Vi har byggt en snökoja, åkt madrass och bob. Jag hade även sett framemot en kopp varm choklad och limpmacka ute, men blev nedröstad så det fick bli inne stället.


















Till sist så kanske det är på tiden att visa att magen växer. Är nu i vecka 26 och har alltså "bara" 14 veckor kvar.. den här bäbisen är igång mer än jag kan komma ihåg att Hannes var.. Det ska bli spännade och se vad det är för en filur som tittar ut i maj.

Har försökt få Hannes att lägga örat mot magen i hopp om att han ska få känna hur det sparkar till, men si då tar den det väldigt lungt..

Nu har jag suttit här alldeles för länge så jag tackar för mig och går upp å ser lite tv istället.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men oj! Det är inga dåliga grejor det där! Snökojan menar jag! Jättecoola bilder där "ramen" suddas ut också!



Fin bebismage!

2011-01-28 @ 22:53:50
URL: http://kompisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0