Olycka

Efter en härlig dag ute på torpet så kom vi hem och fick se en bil i diket.

Å det har kört förbi många bilar för att se, och jag kan tycka att det inte är
jättemycket att se.. fast jag var såklart tvungen att ta kort på den.

Skrivet på norran.







Mellan 23 och midnatt så kom det ett gäng grabbar som såklart inte kunde låta bli bilen så nu är det en ruta mindre och bucklor på taket. Rikard öppna fönstret och skrek att lägga av, tror inte dom hörde.

Skynda mig ner iaf för att låsa ytterdörren. Utifall att. Sen låg jag och fantisera ihop att dom skulle komma inkörandes på infarten, gå loss på våran bil, Rikard springer ut och han blir skjuten.

Som tur var så blev dom skraja för en bil som passera och drog iväg utan att besöka våran gård =)

Och Saaben står fin och hel framför huset, Rikard lever och är på jobbet!





Jag och barnen ska på loppis lite senare å sen hänga med Karl och Marika.
Imorgon börjar Hannes om dagis å då ska jag och Rikard passa på att städa huset. Han är nog inte lika glad över det som jag.. men man kan ju inte alltid få som man vill.. eller hur?!!

Kommentarer
Postat av: jottan

Jag är med! Fast du ska inte tro att jag är expert!

2011-08-15 @ 21:04:41
Postat av: Frida H

Tänk att det ska vara så svårt att låta bli bilar som står "parkerade" så där! Och vilken tur att Rikard klarade sig oskadd undan;-)

2011-08-20 @ 20:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0