Pite Havsbad

Medans Hannes leker med sina bilar och traktorer ska jag försöka hinna med att blogga helgens bilder.

Efter att vi checkat in och kollat våra rum.. som hade BADKAR, gick vi vidare till ett ställe som kallas skeppet. Där finns Nimbys värld, ett Leos lekland fast lite mindre. Skulle man vara sugen på minigolf lr bowling så går det oxå bra.














Minigolfen


Sen kom självaste Nimby och hans polare för att sjunga och dansa med barnen en stund.


Å som det dansades.

Tillbaks till rummen för att vila en liten stund innan det är dax för mat och rockshow. Jag å Hannes passa på att ta oss ett dopp i badkaret.








Det var mycket god mat vi fick hugga in på.. förrätter, varmrätter å till sist efterrätter. Å showen var mycket underhållande, men vi gick upp på rummet innan det riktigt var slut... en väldigt trött och slut Hannes, för att inte tala om hur slut hans mor var.






Hade tänkt ta mer kort av hotellrummet, men det blev inte så av nån anledning.

Här ligger dom och sover så sött.. vilket jag själv inte gjorde.. först hade jag värk både här och där så det tog sin lilla tid innan jag kunde somna, att det sen kändes som man sov i en tältsäng gjorde inte saken bättre.. ska bli riktigt skönt att få sova i sin egen säng inatt.

Vi var först i vårat sällskap att inta frukosten, men inte långt efter så kom även dom andra. Gott gott gott!

När frullen var uppäten å vi packat ihop våra grejer så gick vi vidare till äventyrsbadet.

Hade Hannes fått bestämma så hade vi nog varit kvar där än. Som han har åkt rutschkanor.. det var en verklig hit så dit får vi åka fler gånger.

Rikard hann inte ens backa ut bilen från parkeringen innan Hannes hade lagt igen sina ögon.. var uppe till strax efter 23 å upp som en sol 07.20 så jag förstår att han var trött.

Nu är det kvällsfika på menyn å sen sängen. Å jag kommer nog inte att somna så långt efter.

Så god natt på er!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0