Påsken är över

Strålande väder har vi haft, så att vi mest har varit hemmavid under påsken har inte alls gjort något.
Vi har varit ute, påskpysslat, käkat påskgodis, firat mamma som fyllt år å haft det bara bra!










Hannes har målat finfina frigolitägg!


Här är några som jag har målat.




Å vad det är härligt att gunga!






Förra onsdan åkte hela familjen till stan för att lämna in bilen på rep.

Ser ut som Hannes tycker att vi ger oss iväg lite väl tidigt.. men man kan ju inte få ligga å sova hur länge som helst.


Efter att vi lämnat bilen så gick vi på Coop för att fördriva lite tid.


Sen vidare till  nästa Coop för att säga hej till morbror Crille som gör sin pratik där, men han såg vi aldrig till. Tur att det fanns mycke annat att titta på.


Kakstund i väntan på bussen in till stan.




Efter lite stros på stan å lunch på max gick vi tillbaka mot A-torp. Hannes han passa på att ta en liten tupplur. Hade gärna bytt plats med honom, men vagnen är lite för liten för mig.






Efter 5 timmar så fick vi äntligen tillbaks bilen å vi kunde åka hemåt! Inte en sekund för tidigt.


Magen för 2 veckor och 4 dagar sen.


En alldeles dagsfärsk bild.

Var till barnmorskan igår, förhoppningsvis var det sista gången.. börjar vara riktigt less, trött å slut nu.
Bad att få kolla magkurvorna och det visade sig att den här magen är lite mindre än förra gången.

Känns som jag inte gör annat än å gnäller över hur jobbigt det är. Tur att det snart är över och jag hoppas att dom som drabbas av mitt gnäll står ut en liten stund till.

Hoppas att jag får tag på läkarn som sjukskrev mig på 50% idag för att utöka det till 100%.

Nu ska jag ta och hänga ut lite tvätt och göra mig lunch, kanske äta den i solen, sen vila så jag okar med lite lek å bus när grabbarna kommer hem från sina jobb.

Sen så ska jag ju vidare till stan för att träffa Nina och Åsa ikväll.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0