Blandad kompott




För en vecka sen så ramla Hannes ute på gården


och så här ledsen blev han då.


Vilmer och Sonja har verkligen funnit varann!


Mysigt värre!


Valborgs i Furuögrund.

Grilla först middag hemma hos oss tillsammans med Marika, Mattias och deras son Karl. Sen åkte vi vidare till Furuögrund, där dom bor, för att titta på majbrasan.


I barnvagnen till vänster ligger kalle och sover.


När Hannes fick syn på elden fick han STORA ögon.


1a maj frukost. När Hannes ätit färdigt var det bara att stoppa honom i badbaljan.


Igår var vi på Jysk å köpte nya kuddar. Hannes skulle såklart godkänna först.




Tycker att sonen ser så rolig ut när han kör runt med traktorn..

Två katter som väntar på att få komma in.


Hahaha...

Idag, måndag, är jag och Hannes lediga eftersom det är utbildningsdag för fröknarna på dagiset.

Vi får se om vi kan hitta på nåt kul efter lunch.

Imorron ska vi till barn där Hannes ska få göra ett pricktest.

Om det visar sig att Hannes är allergisk mot katterna våra, finns det någon som skulle vilja ta hand om dom då?

Annars så viktväktar jag för fullt och förra veckans vägning visade -1,4 kg. Bra jobbat tycker jag. Det tar ju lite tid att komma in i det här att räkna points, men jag tycker att det är kul.

Ska försöka göra lite nytta medans Hannes ligger ute och sover!

See you later!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åååå, nya kuddar! Det vill jag också ha! Skulle kanske åka förbi där på Jysk nån dag jag med!



Det var ett läbbigt kort på Sonja det där! Ha, ha, ha! Lycka till med pricktestet! Vi får hoppas att ni får behålla de fyrfota djuren!

2010-05-03 @ 13:54:45
URL: http://kompisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0