söndag tisdag och lördag

Söndag 4 januari

Molly och hennes familj + moster är på besök för att få i sig lite lunch.


Moster Helene och Lotten





Hannes har börjat vissla, coolt va?!!

Tisdag 5 januari

Jag hinner inte mer än gå till jobbet innan det ser ut som ett bombnedslag i Hannes rum..




gör det sonen glad med lite röra omkring så är jag oxå glad!



   

   




Lördag 9 Januari

Hannes första besök på Leo´s Lekland. Bollhavet var inte så hemst trevligt..
men det fanns ju en massa andra grejer att kolla in!










Undra vad André sa för att få den blicken?







Förmiddag och lunch på leo´s
Eftermiddagsfika hos Therese
Middag hos mamma och pappa
Och en AIKvinst på det!

Vilken härlig lördag!

Har jag sagt att jag har börjat om att jobba?

Helt slutkörd var jag igår kväll, somna i reklampausen i halv 8 hos mig.

Kändes som jag blivit överkörd av en buss i morse när väckarn ringde..
Har man lyckats somna innan 20 så borde man ju vara väldigt pigg morgonen efter, men inte jag inte.

Nu väntar dusch och lite kvällsfika!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jo, nog är det en stor omställning att jobba igen! Men jag är glad över min skiftgång! Då hinner man med allt möjligt ändå, trots arbetet!



Det blir TORSDAG. På MORÖ BACKE! Middag fixar mamma! Plus efterrätt! Ta med familjen och paketen och kom vid fem..?

2010-01-12 @ 22:08:16
URL: http://kompisarna.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag tycker du är duktig som orkar stiga upp ens :)



Och Hugo har kunnat vissla länge ;-)

2010-01-13 @ 19:01:25
URL: http://enlitenida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0