Sötnos!

Hannes har verkligen haft turen att inte behöva vara sjuk så ofta, inte sen maj.
Innan jag åkte hade han hosta och snora lite, men så för en vecka sen så smög sig febern på.

Jag stanna hemma med gossen på tisdag och onsdag, som var vår sista lediga onsdag =(.

Tillbaks på dagis på torsdag, som inte blev längre än en halv dag, då dom ringde innan lunch å sa att Hannes hade feber igen. Det var den dagisvistelsen denna vecka.


När klockan närma sig 16 på onsdags eftermiddag så orka inte Hannes stå emot sömnen längre.


Fredagsmys med pappa medans jag var på jobbet.

I torsdags så starta jag och Malin en insamling på jobbet till musikhjälpen som har gått på p3 en hel vecka. Årets insamling gällde att samla in så mycket pengar som möjligt mot barnhandel.

Sist jag kolla så var beloppet över 12 mille.. det är helt fantastiskt!

En utmaning mellan golvet och kontoret. På 1½ dag så fick golvet ihop nästan 4000kr och kontoret lite drygt 1000kr.

Våran VD hade lovat att lägga samma summa som vi fick ihop tillsammans, men vi lyckades krama ur honom lite till. Summan vi har skänkt blev hela 15 000 kr. Inte illa på så kort tid.

Nu är det sängen som ropar på mig.. måste upp å jobba imorron =(

Rikard och Hannes börjar sitt jullov imorron och får vara lediga 2 veckor innan det blir min tur.. jaja.. tog ut lite mer i somras så jag ska väl inte klaga, men nog hade det varit nice att få vara hemma.

Go natt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men wow! Bra jobbat med insamlingen!

2010-12-19 @ 22:03:20
URL: http://kompisarna.blogg.se/
Postat av: Frida

Har ni inte samlat på er en massa kort i kameran nu..? Hur har ni det i Byske?



Hörde om kalas i februari...12e va? Vad önskar han sig?



Nu ska jag gå och läsa klart min bok som jag hållit på med ett par dagar! Är inne i en läsperiod igen och det är rooooligt! Imorgon är det ledigdag för mig och Seth sa att han bara ville vara hemma och mysa och sova i soffan - jag tyckte det lät som en toppendag! Men man får väl se om han ändrar sig...

2011-01-17 @ 22:12:59
URL: http://kompisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0