2a advent


Hannes lördagsmyser framför tvn och ser på traktorfilmen som han fått låna av Seth.. tror ni han tycker om att titta på den?!


Innan det är dax att lägga sig är det kul att få leka lite. Med traktorer såklart!








På söndag så gjorde vi kroppkakor och självklart så vill Hannes vara med och hjälpa till.









Vi hann även med att göra knäck, ischoklad, pepparkakor och lussekatter förra helgen.. nu är det bara 2-3 sorters kakor kvar som jag skulle vilja göra.. vi får se hur man orkar och hinner med det.

På fredag sticker jag och systrarna till landskrona för att gratulera våran farbror som fyller 60.

Det ska bli kul att få resa bort, men konstigt kommer det att kännas oxå. Har aldrig varit ifrån Hannes mer än en dag.. nog ska det gå bra. Jag vet att det kommer att gå bra!

Nu har Hannes vaknat så jag ska gå upp och hämta honom. Idag bjuder vi Kalle och Co på middag. Fläskfilé och klyftpotatis å en jättegod äppeltzatziki till. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0