1a advent

Tomten kom tidigt till oss i år. Redan 1a advent knacka han på dörren och ville ge oss en ny soffa!
Stora roliga paket att öppna.












Stor å fin.

Efter att vi byggt ihop soffan var det dax att åka vidare till stan för att få min present av Nina och Åsa.
Julpyssel och även ett restaurangbesök ingick.


Rikard har haft kameran och slagit av blixten.. därav den dåliga bilden.


Har klippt mig oxå!


Emma och Ella älskar att pyssla och ville självklart göra varsin grankrans.


Så här ser min ut och hänger nu ute på dörren.

Efter att kransarna var klar så var det bara att klä på sig för att bege sig in till stan för att få äta jättegod mat på Restarurang Viking. Gott gott!

Pappor och barn stanna hemma hos Nina och Tom å käka pizza.

Tror att det är 3e gången jag träffar Nadja, Nina och Toms minsta tös, men har än så länge inte förevigat henne.. får skärpa mig och fixa det snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0