Hannes och Sonja!


Fredagsmorgon vid 06.15


Min stock som jag äntligen fått ner i backen under sommaren och även fått dit en lykta!




Efter en promenad i tisdags så gick jag och Hannes för att säga hej till grannarna och se vad vi fick med oss hem! Dom är ett äldre par och hur söta som helst! Jag har bestämt att dom ska få ett julkort i år.

Hon berätta att Vilmer brukar sitta på deras bro och att han och deras hund Toby rykt ihop en gång. Efter det så vågar sig inte hunden ut annat än när Ulla ska det.

Hon fick rådet från sin syster att berätta för Toby att det är han som är herre på gården och inte katten. Vid tillfälle när Vilmer satt uppe i ett träd passa hon på att berätta detta för Toby, men även så att Vilmer hörde.

Sen dess har Vilmer slutat vara där. Hon har sett honom en gång, springandes förbi deras gård och inte stannat förrän en bra bit efter.


Hannes gillade morötterna, så mycket att han blev helt galen när man tog den ifrån honom.

   
En liten Sonja!

   
En Hannes som kryper. Jag tänker att det inte går så fort för honom än, flera gånger så hör man hur han är i kattmaten. Än så länge har han inte fått nåt i sig!

I onsdags hände en rolig grej. Rikard och Hannes satt vid köksbordet, Hannes höll på att leka/suga på en träbokstav som jag beställt från Panduro.

Rikard: Oj då

Jag: Gick den sönder?

Hannes: Nää 






Har gjort en fönsterlampa av rörpärlor som ska hänga i Hannes rum. Fick tipset från en av bloggarna på Panduro.


Onsdagsmorgon. Äckliga nattfjärlilar.. ser kanske inte så många ut, men det är dom.


Seth träffar Sonja för första gången. Tänk om han ändå kunde få en alldeles egen katt. Nästa gång du är gravid Frida kanske ni ska prova... fast Patrick kommer ju aldrig att vara gravid så det är nog en dum idé ändå..

   


Det straffar sig ibland att vara så nyfiken. Hon var väldigt snabbt uppe ur vattnet igen.

   

   


Sonja gillar att klättra i träd. Tror att hon ville ha hjälp med att komma ner, men jag skulle bara ta ett gäng kort först! Många blev det. Stackars liten.

   


Många kort med Hannes i gungan blir det. Han älskar när pappa busar med honom!

Jag är inte alls lika kul. Blir faktiskt lite avundsjuk, men det är bara att gilla läget.

Nu ska jag gå och ta hand om sonen.

Vi ska på Rydlinge idag tillsammans med farmor. Jag ska köpa mig hallonbuskar och kanske lite höstblommor.

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Fina bilder. Hoppas Sonja sköter sej. :=)

2009-09-26 @ 12:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0