Gott och blandat!


Nybadade kissar.

   
Undra om Hannes ska bli trollkarl när han blir stor?







   


Storebror och lillasystermys!




Vilmer och Sonjas vinterkoja.

Istället för att åka på babysim så drog vi till stan och spendra pengar. Det blev


en höstjacka till mig. Även en jacka till Rikard.. orka inte fota den. Rikard lämna oxå in gamla spel på Game och fick ett nytt för ynka 49kr.. som annars kostar 699.


Ny kattlåda till Sonja eftersom att hon har tendens sprätta ut allt. Inte så roligt att trampa på.


För att Hannes ska slippa frysa i vinter när vi är ute å traskar så fick han sig en åkpåse!

Stackars Vilmer.. han fick ju ingenting. Vilken tur att vi har en bukr blötmat som han kan få när han kommer in ikväll.. om han nu gör det. Så fort han gör det så ska jag sleva upp åt honom.

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu blev jag också sugen på att dra en repa på stan med familjen! Köpa fina grejer och kläder till allihop!



Som du ser fastnade jag vid datorn en stund till, men det är inget ovanligt..! Har en Psyk-läxa att få klar tills på fredag bla. så jag håller ständig koll på mailen för att se om jag fått nåt intressant att skriva om (mailar med en mamma till en kille som är autisktisk). Sen är det bloggar och Facebook och att hålla koll på vad alla håller på med där och i verkliga livet! Fem minuter till 21...nu stänger jag ner! Kanske...

2009-10-12 @ 20:56:08
URL: http://kompisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0