Eddahallen

Igår tog vi med oss Seth till badhuset. Det var hans första besök och det märktes. Inte alls samma fart som han annars har. Väldigt lugn och snäll.. nog för att han är snäll annars oxå.

Blev lite ledsen innan vi kommit oss ut från omklädningsrummet, när vi sen kom ut i stora hallen så blev det mer wow..

Hand i hand gick vi sen till barnpoolen och en stund i vattnet så tyckte han att det var toppen!


Seth, ombytt och klar!
















Hannes stormtrivs! Och det gjorde Seth oxå. När det var dax att kliva upp
så protestera han lite, men det var bara att ta honom under armen och gå därifrån.


Seths middag, plättar med grädde och sylt. Prova på att doppa tacochips i grädden. Gott tyckte han.


Efterrätten, men den var inte bättre än bordet med lego som fanns en bit bort.
Så glasen fick Rikard äta upp.


Man blir väldigt törstig av att vara på badhus. En festis, ett glas vatten och lite julmust på det.




På väg hem till Ersmark.

Nästa gång kanske vi får med Seths mamma och pappa oxå!

Det är inte så lätt att ta kort på Seth.. varje gång jag tog fram kameran så vifta han med armarna och sa nej nej..

Prata med Patrick idag och han berätta att Seth sovit hela natten, ända till halv 9. Bra gjort Seth!

Våran lilla prins hade sovit klart 06.20


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för att Seth fick följa med! Jag är nog snart mogen att följa med er nån gång! En fredag låter ju mysigt!

2009-11-21 @ 18:59:34
URL: http://kompisarna.blogg.se/
Postat av: Anna O

Alltså jag vet inte hur många gånger jag surfat in på din sida och läst det här inlägget om badhuset och skrattat massor! Den här bilden på Seth när han sitter i ett hörn och håller sig på knäna är bara för söt för att vara sann =)

Osså skriver du så bra så jag blir helt glad också.

2009-11-23 @ 00:33:12
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0