Snart är den äntligen klar!





Det ska målas dit ögon, lite bokstäver och sen är det bara att sy ihop filten. Räknar med att vara klar ikväll.

Börja då Hannes låg i magen, men så kom han ju lite tidigare och lusten har inte riktigt infunnit sig. Som tur är så börjar den komma tillbaks. Sen har jag planerat att göra klart hans fårmobil. Och hans rum.

Rikard har bara en vecka kvar nu och jag har stora planer vad vi ska hinna med under 2 månader. Ska visa det en annan dag lr kanske redan ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anna O

Så himla fin filt alltså! Helt otroligt fin!

2009-05-28 @ 19:05:59
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag visste att du skulle bli färdig! Så fint! Om jag bara hade intresset till att pyssla skulle jag också kunna ge bort riktigt personliga presenter...

2009-05-30 @ 20:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0