Kolla det här Frida!



Kom att tänka på dig när jag såg kattmatspåsen. Du räknar ju points och skulle få mycket "mat" för lite points om du köper friskis kattmat. Vill man bli fin får man lida pin. Haha...



"Mamma Kanin har en unge som heter Sune. Sune Sockergryn brukar hon kalla honom.
Mamma Kanin lär honom hur man gör kaninsaker och ibland leker Sune med sina bästa vänner Lilla Ankan och Fröken Mus. Men en dag kommer Sune bort..."

Visst låter det spännande?

Idag har jag läst Tre små grisar för Hannes. Men han var så där måttligt road. Får hoppas att det blir bättre.



Så här ser våran nya diskmaskin. Inte en dag försent. Efter 2 månaders handdisk så är det en gudagåva att slippa och få tid över till nåt annat.

Hannes börjar röra på sig. Bäst att ge honom mat innan han blir riktigt arg.

Kommentarer
Postat av: Anna O

Snygg maskin! Jag förstår dig verkligen när det kommer till det där med handdisk. Jag diskar bara för mig själv men det tar verkligen på krafterna och hur är det då inte när man måste diska åt 3 plus en modellysten catwalkande katt =)

2009-03-31 @ 00:17:44
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack för tipset höörödu! Men jag tror att jag avstår från kattmaten! Ha, ha, ha!



Nu ska jag och Seth bada/duscha! Vi har varit uppe sen 06.20..! Jag gillar inte riktigt hans tidiga morgnar.

2009-03-31 @ 07:37:29
Postat av: Anna O

Ses vi imorrn eller? Vi beräknas lämna stan vid 10 imorgon bitti och fara hem igen vid halv ett typ. Bara så du vet. Vi tänkte göra mackor till lunch så jag köper med Morölimpa och lite pålägg. Det finns saft, kaffe eller te som dryck.



Ses imorrn!

2009-03-31 @ 21:21:27
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0