Har ni sett...



nåt sötare hittebarn??



eller hittehund för den delen??

Jag och Hannes var förbi Ersmark i lördags och snylta lite tacos. Tack för middan förresten!

Hur som haver så linda jag in Hannes i filten när det var dax att sova. Har hört att dom ska sova bättre då. Att det påminner om trångbodheten i magen.

Det fick mig att tänka på barn som ligger inlindade och väntar på att någon ska plocka upp barnet och ta hand om det som om det vore sitt eget. Kommer säkert från nån film skulle jag tro.

Det skulle självfallet aldrig falla mig in. Om det nu var nån som trodde det. Vilket jag hoppas att ni inte gjorde.

Kommentarer
Postat av: Frida

Varsågoda! Du var såååå söt du Hannes inlindad i filten! Jag skulle ALDRIG tro att din mamma skulle ge bort dig!

2009-06-16 @ 19:37:03
Postat av: Frida

Varsågoda! Du var såååå söt du Hannes inlindad i filten! Jag skulle ALDRIG tro att din mamma skulle ge bort dig!

2009-06-16 @ 19:39:18
Postat av: Frida

Kolla på det första kortet... Titta närmare på vad som händer under mitt högra öga... VAD händer? Hur konstigt ser det inte ut?!? Lite missbildat..!

2009-06-17 @ 17:41:03
URL: http://kompisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0