Svett, langos och karusell

Idag har jag varit hos Frida och Patrick och tapetsera deras nya sovrum. Det var svalt till en början men det blev riktigt varmt tillslut. Svetten pärlade sig i ansiktet, ja hela kroppen var näst intill dränkt i svett.  Det var som att springa maraton, inte för att jag har gjort det, men iaf...

Efter att ha tapetsera nästan hela dan bar det iväg till stan för att få sin årliga dos av stadsfesten.



Langos till middag! Det smakade lika gott som förra året. Om inte bättre!

     

Som vanligt så fick Hannes nöja sig med att titta på när vi åt. Kanske att han kan få smaka nästa år. Då har han ju nästan hunnit bli 1½år.


 
   

Vid karsusellerna träffa vi John, Mary, Frida och Kim.

Så istället för att springa runt på festivalområdet nå mer ska  jag och Hannes spendera helgen tillsammans med pappa, mamma och Fanny ute i stugan. Vilmer får stanna hemma. Finns säkert massa möss han kan fånga. Och Rikard ska till Ostvik för att datanörda.
 
Är inte Hannes för söt när han skjuter ut underläppen. Man kan inte låta bli att le och skratta åt honom. Han är ju bara för go!



Lillgubben!

Kommentarer
Postat av: Faster

Hannes har det sötaste surläppen jag har sett:)

han är bara för gullig:)

kram

faster

2009-07-02 @ 22:09:23
URL: http://varanmamma.blogg.se/
Postat av: Moster

Ja, han är verkligen supersöt!

2009-07-02 @ 22:13:39
URL: http://kompisarna.blogg.se/
Postat av: Frida

På tisdag får ni smaka på riktigt goda Langos! Jag funderar på att ha lite knytkalas-aktigt, beroende på hur många som kommer... Det finns ju en del fyllningsalternativ på Langos...skinka, räkor, tacoköttfärs (Tangos)...



Ska uppdatera gästlistan...

2009-07-12 @ 22:23:12
Postat av: Karin

Tycker han är väldigt lik sin söta mamma :)

2009-07-29 @ 19:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0