Mormors hus och tangos!


En gång i tiden har det här varit affär och post.



   


Kommer fikat snart?

   
Det finna alltid nånting att ta med sig hem. Den här gången blev det en byrå som Hannes ska få ha sina kläder i. Skåpet kommer att hamna hos oss nån gång i höst. Tänkte att jag skulle förvara papper och annat pyssel däri.


Stilig liten kille!




Soffan ska med till Säter där Anita och Björn har stuga.

   
Det är inte lätt att ta kort på Seth. Tur man har digitalkamera så det bara är att ta bort dom dåliga.


Bella och Fanny badar på andra sidan sjön där Anita har inte mindre än 2 stugor.

   
Seth ville ute och ro, men där sa jag stopp och belägg!

   
Det skulle inte göra nåt om man fick sån här fin utsikt att titta på här hemma istället för bara väg och skog.

   

Det var det.. men dagen var inte slut för det.

Lagomt till middag var vi tillbaks i Ersmark för att äta Langos och Tangos.

   
Jag äter gärna tangos och langos nån fler gång i sommar!!

   

   

   


Efter maten tyckte Theo och Seth att det behövdes ett svalkande dopp i poolen som innehöll både det ena, andra å tredje.

Kommentarer
Postat av: Anna O

Coolt nu fick man en bild på huset som jag hört så mycket om. Många fina bilder hade du fått också.

2009-07-16 @ 22:10:47
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag missade ju som hela badstunden för pojkarna, tur att du var framme med kameran! Sista kortet är ju bara bäst!

2009-07-16 @ 22:28:39
Postat av: Frida

Jag snodde kort från dig! Fina kort!

2009-07-16 @ 22:50:03
Postat av: Anna O

Självklart får du hänga med och se Veronica. Det blir nog jag, Thessan, kanske Sara, kanske Linn, kanske fler. Jag vet inte alls just nu. Men det är klart att du får hänga på!

2009-07-16 @ 23:37:22
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Frida

Hur har det gått nu med nya sovmetoden?

2009-07-17 @ 22:13:45
Postat av: Frida

Vi blev bjudna på middag hos Carro i afton! Jättetrevligt! Vi kunde sitta ute hela tiden och killarna sparng runt och lekte mycket! Fast de är riktigt irri på varann och puttas och sliter i samma grejer och skriker då den andre håller i "fel" leksak! Men mycket kul! Senare kom Linda och Keppe förbi och vi hann prata en liten stund innan vi var tvungna att köra hem en övertrött Seth! Åsså fick jag låna en hel böcker av André, så nu har jag läsning för ett bra tag framöver! Värt! Ska gå ut i bilen och hämta dem nu och påbörja läsningen!



Loppis bredvid oss imorgon mellan 11-15! Jag drar på stan vid lunch och kollar rutn där innan Sälteatern! Skulle du med på dan eller åker du in till Maggio?

2009-07-17 @ 22:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0