Grillat på en måndag!

I måndags bar det iväg till Drängsmark med en blomkvist i näven för att få äta lite god mat. Grillat med pommes och sallad från trädgårdslandet.

Och som om inte det vore nog så hade Kicki gjort en kladdkaka till efterrätt. Min och Rikards favorit alla kategorier!




Rikard, Hannes och Mattias ser till så att inte köttet blir kolbitar.

   
              Sanna                                   Lisa                           Lisa och Hannes


Oj, vad jag stirriga ögon jag fick. Hannes verkar vara riktigt glad! Kanske för att jag ser helt konstig ut?!!


Deras nyaste familjemedlem Doris. Hur söt som helst.

   
Lisa dricker ur flaska för första gången, vilket resulterade i att Matte skynda sig att ordna barnvakt till en fest framöver.

Hannes som har gjort det for ever passar på att kolla in babygymet istället.

Tack för en mycket trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna O

Är Matte taxichaufför?

2009-07-16 @ 22:10:06
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0