Gardiner



Hade tänkt att mina sommargardiner skulle sitta uppe till 1a Juni, men så vart det tydligen inte. När jag väl satte igång å göra dom klar upptäcker jag att dom är för korta på brädden.

Har skarvat med ett gult tyg. Tycker att det blev bra. Ser att bilden vart ganska mörk. Får ta om den sen. Orkar inte just nu bara.

Snart så börjar färden mot stugan. Men först ska vi...

* Ersmark för att färga mitt och Fridas hår.
* Elgiganten för att hämta ut min mobil som varit på lagning.
* Möjligtvis åka till Maxi för att handla lördagsgodis. Tycker dom har bra sortiment där!


Kommentarer
Postat av: Jottan

Jättefina gardiner!

2009-07-04 @ 15:03:04
URL: http://jottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0