En helg på torpet

   
Det är freda kväll och Hannes har somnat. Vi andra, mamma pappa och jag, bänkar oss på första rad för att se Tomas Ledin och spela ett parti Skipbo, som jag tyvärr inte vinner.

   



   

Lördagsmorgon. Hannes har sovit sisådär under natten så jag är ganska trött, men det är bara att gilla läget.



En tupplur på morgonkvisten!

   



Fanny har lyckats bita sönder bollen. Tror att den fick vara hel ca 2 veckor.

   

Glad i hågen innan vi ska åka in till stan för att gratulera gammelmormor som fyller 88 år!



Leo och Carro kom oxå förbi för att få smaka på tårta!

   

Fick inte många kort tagna. Inte ett enda ett på födelsedagsbarnet =(

 



När kalaset var slut så skulle även Hugo följa med så att hans föräldrar fick roa sig på stadsfesten.

Det är en kväll jag sent ska glömma.

Hugo fick jättemagknip och var otröstlig i ca 2 timmar. Vilket gjorde att Hannes inte kunde somna och mig väldigt lättirriterad pga sömnbristen.  Mellanåt så var han på gott humör!

   





Inte lätt att hålla i 2 kids och sen försöka ta kort. Tur att Fanny är stor nog och kan sitta själv!

  

Vid 22 så somna han äntligen och jag och Hannes behövde inte åka hem som jag starkt funderade på.




Nästa morgon var Hugo på sitt allra bästa humör!

Han kräks ganska mycket, kläderna räckte inte till så han fick ta på sig sin pappas gamla tröja som var en aning stor. Men vem vill ha blöta kläder på sig?



 

Grabbarna tar sig en välbehövlig tupplur!

Trotts lite sömn och ganska mycke ledsna miner så var det en väldigt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anna O

Jag gillar dina mastodontinlägg. Det blir så mycket att titta på då. Annars då? Vad händer i helgen? Jag ska till Frida ikväll och imorrn blire surströmming i stugan med Mange och Annika.

2009-07-11 @ 17:03:31
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0