60 dagar kvar

Då är äntligen 2009 här och det är bara 50 dagar kvar till beräknad förlossning, men för säkerhets skull så lägger jag på 10 dagar så då är vi uppe i 60 dagar. Inte så mycket det heller.

Har bara 15 dagar kvar att arbeta innan jag kastar in handduken för ett tag framöver. Vet inte hur länge jag kommer att bli hemma. Rikard vill vara pappaledig och det ska han få. Så mycket han vill!

Just nu är jag väldigt trött. Har börjat sova längre på morgonen. Idag var klockan 9, men mest för att Vilmer var så otålig, annars hade nog klockan blivit ännu ner. Och inte är jag uppe länge på kvällen heller. Runt 21-tiden brukar jag tacka för mig.

Precis som det var i början av graviditeten. Man kan inte få nog av sömn känns det som. Känner mig väldigt elak mot Rikard som får spendera ganska så mycket tid själv.

Fast egentligen tror jag inte att han gråter när han kan sitta och spela dator och playstation utan att nån tycker att det blir för mycket.



Så här ser jag ut i slutet av vecka 33. Själv känner jag mig inte så stor förrän jag ser mig själv i spegeln lr på bilder. Å lite större ska man väl hinna bli på 2 månader till.

Det rör på sig nästan jämt i magen nu. Det är en alldeles underbar känsla, men ibland lite läskigt oxå. När filuren trycker på lite extra. Just i denna stund verkar det som att han lr hon har tagit sig en lite tupplur.

Var förbi stan som hastigast i tisdags och inhandlade en body och ett par byxor från Lindex. Hade tänkt handla mer, men jag väntar tills dom sätter ner allt till halva reapriset. Blev lite snål om jag ska vara ärlig. Och sen så har jag ju ganska mycket kläder redan. Men det är ju alltid kul med nytt!







Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul att läsa! 60 dar kommer ju att gå skitfort! Ha inte dåligt samvete för att du sover så mycket, det hade jag mycket av, och det ångrar jag bittert!

2009-01-01 @ 11:38:18
Postat av: Thesso

Vad fin du ser ut i din mage. Passande!

Vi hade sjukt många namn på vår lista. Theo var det första vi pratade om faktiskt och efter alla namn turer så blev det det ändå. Har sparat listan, kul att ha för han tänkte vi.

Har ni många namn på g?

Glasbomben ser sjukt god ut. Kanske måste prova nån dag ändå.

2009-01-01 @ 11:54:11
URL: http://thesso.blogg.se/
Postat av: Anna O

Kompis! Vilken läcker liten mage du har.

Jag måste boka in en bysketur när jag kommer hem så jag får se den live.

2009-01-01 @ 16:30:07
URL: http://annagoestoronto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0