Idag har jag shoppat!

Drog till stan efter att jag gett Hannes mat för att handla lite kläder åt honom. Har ju köpt ganska mycket på Tradera, men det är alltid kul att få handla lite nytt oxå. Passade på när Kappahl hade 25% på hela köpet!





Jag hitta 6 st bodisar och den röda fick Hannes av mormor. 2 st pyjamaser, 2 par sockar och en mössa som visst inte kom med på bild.  Det var på Kappahl. På HM hitta jag ett par byxor, 3 par sockar och en skjorta till mig själv som inte den heller kom med på bild.

Det vart iaf lite drygt 500 kr. Tycker jag ändå är helt ok!

   

Fick besök av Kicki, min jobbarkompis, och hennes 3 flickor. Emma, Sanna och Lisa. Emma tog kort så hon finns inte med på bild. Lisa är minstingen och är en hel månad idag.

Dom hade med sig en present till Hannes. AIK-halsduken är från morfar, men jag tyckte att den passade att ta med på bilden ändå. Kicki har varit så duktig å sticka sockar och mössa.

Imorron åker hela munderingen på när vi, jag och Hannes, ska sitta här hemma och heja på AIK framför tvn. Rikard ska följa med några jobbarkompisar och se matchen live!

   

Förra söndagen bada vi Hannes för första gången hemma. Gick hur bra som helst. Var lite snabb att hälla i badoljan så vi fick tvätta om håret. Såg inte riktigt klokt ut. Först när vi skulle till att torka honom börja han protestera. Duktig gosse vi har!



En stolt Gammelmormor med sitt 4e barnbarnsbarn.

   

Seth fick träffa Hannes för första gången i veckan eftersom han varit lite sjuk. Det verkar som att han gillar lillkillen. Det verkar som att Hannes lagt en riktig brakare varför moster Frida rynkar ihop näsan så.



Här har ni Hannes med öppna ögon. Dom flesta tycker att han bara sover och sover och det är väl sant. Men nu på några dagar så tittar han sig omkring mer och mer.



Ännu en bild på en stolt och lite slut pappa med en ännu tröttare son. Har just fått mat.

Nu ska jag logga in på Tradera och se om jag vinner lite mer kläder till Hannes. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh vad mysigt ni verkar ha det.

Den posen som Rickard och Hannes har var exakt som våran, i ca 2 månader dock. Inte lika mysigt så länge när man vaknar med kramp i hela kroppen och en rygg som man mer än gärn amputerat bort. Men mysigt är det ju!

2009-02-28 @ 12:50:50
URL: http://thesso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0