Min present!

Förra lördagen stog jag och speja ut genom hallfönstret i hopp om att se Nina och Åsa köra in på gården, lika förväntansfull som ett barn som väntar att tomten ska komma på julafton.

   

Strax efter halv 10 stog dom i våran hall redo att ta med mig ut på äventyr.

Med väskan över axeln sa jag hejdå till min familj och önskade dom en trevlig dag!

Väl i bilen så fick jag ta på mig en ögonbindel å bara sekunder efter att vi svängt av från gården hade jag tappat bort mig.. men kom på att vi var på väg mot Fällfors eftersom att det inte går att köra så himla lång raksträcka mot Byske.

Till och från fick jag ta av mig bindeln och se skog skog å åter skog.. fortfarande ingen aning om vart vi skulle.

Till slut så kom vi äntligen fram.. en dryg timme senare..

Ut ur bilen, arm i arm med Nina vart jag guidad till en byggnad. Under den inte allt för långa promenad kändes det som jag gick på en smal stock å att jag skulle ramla ner för ett stup när som helst, läskigt.

Väl inne så fick jag äntligen se igen, Halleluja! Och veta att vi befann oss på Spa i Jörn.

   
På med träningskläder för att få vara med om ett pass i AFRIKANSK DANS.

Väldigt spännande måste jag säga.

Mycke rörelser att hålla reda på, drypandes i svett blev jag aldrig, men nog fick man upp pulsen alltid!

Efter ett pass på 40 minuter var det dax att hoppa in i duschen. Jag fick tyvärr ett dåligt munstycke, var tvungen att hålla in en knapp varje gång jag ville få vatten på mig.. snacka om I-lands problem. Ren blev jag iaf!

Lunchen stog serverad.. å vilken tur att jag var hungrig för det här bjöd dom mig på


Visst ser det alldeles jättegott ut?!! För det var det iaf.

   




Efter mat och liten kaka som efterrätt satte vi oss till rätta i sofforna och fick lära oss om färg och stil.

   




Jag klär bäst i VÅRENS färger. Tycker själv att jag har en del av dom färgerna i min garderob.
Det skulle ta allt för lång tid om jag skulle berätta allt vi fick veta, mycket intressant.

Tack tack å åter tack för en alldeles underbart trevlig dag!

Hade inte i min vildaste fantasi kunnat komma på att det var detta som jag skulle få uppleva.

Ska få mer bilder av Nina.. men så många gånger som jag har skrivit att jag ska uppdatera och det inte hänt så förvänta er inte så mycket.

Det var iaf min present det!


Kommentarer
Postat av: Anna O

Värsta roliga presenten alltså!! med ögonbindel och allt. Minns du hur roligt det var när vi ögonbindla Frida? haha! Stackarn svettades som tusan och var alldeles groggy när vi väl kom in till stan.



Jag tror du hade klarat dig perfekt som Idol-hustru. Jag väntar med spänning på den dagen då Rikard ska outa att han ställt upp på uttagningarna till Idol. You go Rikard!



Osså tycker jag absolut att du ska skaffa ett eget Fb-konto. Låt de ba hända gullet.

2009-12-12 @ 22:05:22
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0