Detta har hänt...

Jag och Hannes har varit och tagit svininfluensavaccinet. Inga större biverkningar, lite ont i armen bara, men det har gått över nu. Hannes fortsatte och vara sitt vanliga jag.

I söndags upptäckte vi att Hannes har 2 tänder som börjat komma upp i underkäken.

Han har även börjat stå längre stunder, även om det bara handlar om sekunder, så är dom längre. Jag och Frida tror att han går till jul.

På tisdagsafton åkte vi till Ersmark för att vara med på Seths dagis-julfest. Mysigt och trevligt!

I onsdags var jag och Hannes till Drängsmark och hälsa på Kicki, Lisa och Sanna. Som jag förutspådde så blev min kamera kvar. Hoppas på att få tillbaks den idag.

Igår var jag till Åsa och åt middag och lekte julklappsleken, fick med mig en duschkräm, 2-pack kökshanddukar och värmeljus hem. Även om någon kan bli utan så lyckades alla ha nån grej framför sig då klockan ringde.

Idag ska vi ta hand om Linn medans hennes mamma och pappa besöker badhuset för att koppla av lite.



Imorgon väntar en överraskning som Nina och Åsa har kokat ihop.


Det här är allt jag vet.

Har inte brytt mig i att ens försöka komma på vad det kan vara, för det ger nog ändå ingenting.

Det enda jag önskade mig var...


Det har såklart hänt mer sen sist jag skrev, men eftersom jag omöjligt kan komma ihåg allt så var det säkert inget av värde ändå!

Ska försöka blogga morgondagen innan helgen är slut, men allt beror ju på vad jag ska göra. Kanske blir jag sängliggandes ända fram till den 23e, vem vet? Inte då jag.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du hade en toppendag!

2009-12-06 @ 02:00:44
URL: http://kompisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0