Vår på bron

I fredags var jag på Blomsterlandet och köpte mig 10 plantor penséer.
Tyckte att det var dax att kasta bort vinterns blomster.



   

Medans jag dola på med det låg Hannes under babygymmet och prata. Han hade det helt enkelt bra! 



Så här fint blev det.



Räckte till zinkhinkarna på bänken oxå!

Visst blir man glad av lite blomster.
Det blir iaf jag, så det så!

Ella ringde igår och påminde mig om att det var lördag och att hon ju hade lovat att bjuda mig på sina jordgubbstuggummin. Jag och Hannes packa in oss i Mazdan och drog söderut.

Mitt tuggummi fick jag så fort vi kommit fram!
 
Sen bar det av till Solbacken för att besöka Arken Zoo som hade smådjurens dag. Där fanns kaniner och katter och såklart fiskar, ormar och annat som dom alltid har.  

Utanför stog 4H-gården med 2 ponnisar som man fick rida på för tjugo spänn.

Kameran stog fint på skrivbordet hemma så tyvärr finns det inte dokumenterat, men vi var där. Fråga syster Frida som var där med jobbet!

Vi hann även med en mjukglass innan vi gick tillbaks till Ella. Efter en stund kom Rikard och hade med sig kameran =)

 






Hannes trived som fisken i vatten i sackosäcken. Vi får helt sonica köpa han en!

 

Men tro inte för det att han var nöjd och glad hela kvällen. Även han kan vara arg, speciellt när man börjar vara trött, men vägrar att somna.

Kvällen avslutades med Robinson och ett parti Yazty som jag vann med hästlängder!

Kommentarer
Postat av: Anna O

Mikket fiina blomster du fixat till.



Tänk om jag hade en balkong, då skulle jag också göra fint. Anlita dig att pimpa den och sen kunna njuta av grönskan och solen. Men nu har jag bara en fransk balkong och där blir det inga barn gjorda direkt så blekhet kommer att få ett nytt ansikte sen när jag äntligen blir fri från gipset och kan ta mig ut i solen igen =)

2009-04-26 @ 12:29:50
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0