Min nya fåtölj

Mamma hitta en fåtölj åt mig på ett ställe som heter Rondellen. Typ som Kupan.



Det kanske inte är den snyggaste fåtöljen, men den får duga tills vi hittar något annat. Och dessutom kosta den mig bara 250kr. En perfekt läs och mathörna för mig och Hannes som synes.

Sitter och läser Män som hatar kvinnor. Vilken otroligt spännande bok. Har bara drygt 100 sidor kvar. Är nog utläst innan dagen är slut så jag kan börja på nästa!

Idag ska Hannes på utflykt med farmor sin. Dom ska hälsa hennes jobb.

Jag och Rikard ska dola på lite här hemma medans dom är borta. Hon borde vara här snart.


Kommentarer
Postat av: Frida

Den ser ju jättebra ut! Stor och fin!

2009-04-19 @ 13:58:15
Postat av: Anna O

Skoja inte att de där böckerna är bäst! Jag har de två andra delarna på jobbet ifall du vill låna.

2009-04-19 @ 21:09:01
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0