Lite pyssel

Igår kväll samlades hela familjen för att pyssla lite med cernitlera. Hur kul som helst! Tycker iaf jag. Hannes låg på bordet och var nöjd väldigt länge. Tog några micropauser för att orka spratla på med armar och ben tills han tillslut somna.

Vilmer var inte så sugen så han slapp... för den här gången. Han ska inte tro att det kommer att funka varje gång.









Dom här ska användas på en magnettavla så att vi kan hålla koll på vad som händer vecka för vecka. Kanske får upp tavlan idag. Ska sen göra fler grejer, men det här får duga för tillfället!



Jag är en morgonmänniska, medans Rikard och Hannes inte är det. Dom ligger fortfarande och sover. Klockan är nästan 11. Får ta och sparka upp dom ur sängen.

Fast Hannes har varit uppe en sväng. Han har fått mat och ett bad! Det är kanske därför han sover så gott nu.

Solen skiner. Ska nog försöka få med mig Rikard på en liten promenad. Hannes har inget val och det borde kanske Rikard inte heller ha. Men jag är snäll jag! Frisk luft gör alltid gott!

Kommentarer
Postat av: Anna O

Det där var verkligen snyggt! Jag gillar att du pysslar ihop sånna här annars tråkiga saker och sätter lite glädje på de istället. Tjoho för dig!

Nu har jag förresten lagt klart pusslet. Tog ett kort på det osså rev jag ner det igen.

Fort vare gjort.



Jag kommer förbi nån dag och lämnar igen det.

2009-04-14 @ 13:07:34
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Anonym

sådan far sådan son ;)

/Lolle

2009-04-16 @ 18:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0