Hannes gungar!





Gunga var kul!



Men sen är det skönt att få sitta hos pappa och vila lite...



å smaska på sin goda hand.



Vi har även gjort hand och fotavtryck i afton. När gipset har torkat så kommer ni att få se en fin tavla.

Annars så har det inte hänt så mycket idag.

Hannes somna halv 9 igår kväll, (var nog alla vaggvisor som gjorde susen) och sov sen till halv 2. Fick lite mat och somna om på direkten, sen var han vaken en liten stund vid halv 5 och halv 8. Sen sov vi till halv 11.

Trodde inte det var sant när jag såg att klockan hunnit bli så mycke. Det känns inte som att det gör så mycket då det har regnat hela dagen.

Jag har hunnit att sortera lite grejer som ska på tippen. Tanken var att vi skulle dit idag, men vi chansar på att det inte regnar nästa måndag. Sen så har jag och Hannes sjungit lite. Och så har han ju sovit nån stund oxå.

Dagarna går så fort.. det känns som man inte hinner med så mycket.

Om en dryg timma ska jag och Hannes gå igenom skivan med vaggvisorna och se om han somnar tidigare än vanligt idag oxå, annars brukar klockan bli halv 11 innan han gör natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket tok sött kort på Hannes! Han ser så nöjd ut!

KRAM

2009-04-27 @ 21:49:39
Postat av: Sandra o Pär

Vilket tok sött kort på Hannes! Han ser så nöjd ut!

KRAM

2009-04-27 @ 21:50:13
Postat av: Anna O

Den där gungan verkar vara the shit liksom.

2009-04-27 @ 22:26:13
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0