Dom flesta tar hunden, jag tar katten!

Solen sken igår så jag bestämde mig för att ta en promenad med barnvagnen och Hannes (han fick ligga i den!). Och såklart så ville ju Vilmer oxå följa med. Han har varit med nån gång förut, men han har valt att stanna till på lämpligt ställe.

Men inte igår... han höll sig lite efter oss och mitt på vägen. En promenad till Farmor brukar ta ca 30 minuter tog nu istället en lite dryg timma.

Eftersom att han nu följt med så långt så fick han vare sig han ville lr inte följa med hela vägen. Sista biten bar jag honom.. han hitta ju så mycket roligt att titta på.

När vi äntligen kom fram så ringde jag efter taxin som kom och körde hem honom, för jag ville inte ha Vilmer med mig på väg tillbaks.. alldeles för jobbigt.





Är väldigt nyfiken när det kommer bilar.. bara dom är på avstånd.



Fick han att ligga kvar på vagnen ett par 100 meter. Mest fick jag vända om och hämta honom. Visst ser han ut att ha det ganska bra!



När jag och Hannes sen kommit hem så tog han beslag på vagnen. Låg där och myste flera timmar. Det var ett ca 2,5 km långt äventyr Vilmer var med på. Kanske lite jobbigt för dom små kattbenen.



Jag vill ju inte vara sämre än Frida och blogga bild  på den blivande pappan. Prata med mamma nu på morgonen och det hade inte hänt nåt under natten. Värkarna hade avtagit och dom skulle sätta dropp på Ida på morgonen.

Idag kan vara dagen då man blir Faster för första gången! Spännande är det iaf!



Bilden är tagen den 23 februari 2009. Hannes är pyttelitedrygt en vecka. Närmare bestämt 1 vecka och 1 dag.



Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka härliga bilder!

Spännande för Chrille! Hoppas det går bra för dom.

2009-04-06 @ 14:31:43
URL: http://thesso.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej på dig fastern!



Vilmer är ju störtskön! Det ser alltid så bekvämt ut då han goasr ner sig!



Fatta vad stor Hannes kommer att vara jämfört med lillminstingen nu då!

2009-04-06 @ 21:05:35
Postat av: Anna O

Vilmer ser ju ut som en kung där han ligger på barnvagnen, saknas bara nån som står bredvid med ett palmblad och svalkar & nån som matar honom med druvor. Värsta divan är han!

2009-04-06 @ 21:19:26
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Anna O

Grattis till fasterskapet frästen!

2009-04-06 @ 21:19:48
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0